niedziela, 17 lutego 2013

Ciemny makijaż "smokey"

Witajcie! Dziś zaprezentuję Wam jak wykonać CIEMNY makijaż (wow, ja nigdy takich nie 'noszę'). Moim skromnym zdaniem mi się podoba :D Tzn. ja podobam się sobie w takim makijażu, najwidoczniej takie mi pasują. Makijaż jest bardzo prosty, ale Wam oczywiście nie musi się podobać :)
No to zaczynamy.

Czego będziemy potrzebować?

Paletka Sleek Oh So Special: cień wrapped up
Cień Catrice 410
Cień Inglot 10* (wytarty numer)
Kredka Sephora 01 czarna
Tusz do rzęs Eveline Volumix Fiberlast

Jak wykonać makijaż?


Całą powiekę ruchomą pokrywam matowym brązem Wrapped Up
Wklepuję w powiekę ruchomą cień 410 C'mon Chameleon
Rozcieram granice puchatym pędzlem

Dolną powiekę podkreślam tym samym cieniem

Rozświetlam wewnętrzny kącik cielistym, błyszczącem cieniem z Inglota

Linię wodną, dolną powiekę oraz górną przy linii rzęs podkreślam czarną kredką

Następnie rozcieram kredkę na dolnej powiece

Mocno tuszuję rzęsy i GOTOWE :)




 A Wy lubicie tego typu makijaże? Może stawiacie na naturalność? Czekam na Wasze opinie i pozdrawiam :)





9 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają takie makijaże i ten wyszedł Ci cudownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łądny makijaż tylko wydaje mi się że rzęsy się troszkę posklejały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę, ale po prostu tusz mi się kończy ;)

      Usuń
  3. fajny brąz... szkoda że z paletki..:p makijaż mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię smokey ale mam wrażenie, że do mnie nie bardzo pasuje, że lepiej mi w jasnych kolorowych makijażach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj:) mi też się tak zawsze wydawało, ale się zdziwiłam, bo nie wyglądałam najgorzej. Inaczej niż zwykle, to fakt. Trzeba eksperymentować :)

      Usuń
  5. Świetny makijaż ;) Super kolorystyka ;) Zapraszam do siebie ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każda uwaga jest dla mnie cenna.
Do zobaczenia na Twoim blogu :)