wtorek, 12 lutego 2013

Prosty makijaż dzienny

Witam, od dawna moim ulubionym cieniem jest Made To Stay marki Catrice (piękny [według mnie oczywiście] kolor). Dziś zobaczycie jaki makijaż robię prawie codziennie. Kocham ten cień, ponieważ utrzymuje się na powiekach cały dzień! Bałam się, cienia w kremie, gdyż pudrowe zawsze zbierają mi się w załamaniu, ale ten jest idealny i dlatego namiętnie go używam.


Produkty, których użyłam:

Paletka Sleek Oh So Special, cienie: the mail oraz boxed (ulubione do zaznaczania załamania)


Eyeliner tuż przy linii rzęs, ukochany cień na całą powiekę.


OTO GOTOWY MAKIJAŻ:



A jak wygląda Wasz dzienny makijaż? Wybieracie cienie delikatne, odważne, a może stawiacie na kreski?

2 komentarze:

Każda uwaga jest dla mnie cenna.
Do zobaczenia na Twoim blogu :)