wtorek, 26 lutego 2013

Różowo złoty makijaż

Witajcie!

Dziś zobaczycie jak wykonać różowo złoty makijaż. Myślę, że można wybrać się w nim na imprezę, wieczorne wyjście ze znajomymi, ponieważ na oczach jest sporo błysku.



Czego potrzebujemy?
Paletka Sleek Oh So Special (Geteau, Celebrate), Cień Kobo 205 Golden Rose, Kredka Catrice 040, Kredka Pierre Rene01 Beige Dream, Tusz Maxfactor 2000 calorie





Jak wykonać makijaż?
Na pokrytą bazą powiekę nakładam palcem cień Kobo
Pędzelkiem z Sephory pokrywam resztę powieki ruchomej, delikatnie łączę cień Geteau z Kobo
Pędzelkiem kulkowym nakładam cień Celebrate w zewnętrznym kąciku
Puchatym pędzelkiem rozcieram cień w zewnętrznym kąciku oraz zaznaczam nim załamanie
Dolną powiekę podkreślam złotą kredkę i delikatnie rozcieram granice
Czarną kredką podkreślam linię rzęs, na górnej powiecie całą, a na dolnej do połowy długości
Linię wodną maluję białą kredką, tuszuję rzęsy i gotowe! :)




Przepraszam za posklejane rzęsy, ale tusz Maxfactor najwidoczniej mnie nie lubi. Malowałam, czesałam, próbowałam ratować i nic :(... Rzęsy na prawym oku zawsze sklejają mi się bardziej niż na prawym...


8 komentarzy:

  1. ten Kobo 205 Golden Rose jest prześliczny i od dawna mam na niego chęć :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja stosuję go nawet na dzień na całą powiekę, a nie jest strasznie drogi. Ja mam od prawie roku, a zużycie bardzo małe.

      Usuń
  2. Z rzęsami i ich sklejaniem też tak mam :D Jedno oko zawsze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku jak oglądałam zdjęcia to pomyślałam różowy to nie dla mnie, ale efekt końcowy mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja również omijam niektóre kolory, ale czasem się do nich przekonuję, gdy widzę efekt zabawy i że wcale nie wyglądam tak źle..:)

      Usuń

Każda uwaga jest dla mnie cenna.
Do zobaczenia na Twoim blogu :)