niedziela, 3 marca 2013

Różowy szał- mój pierwszy raz z Flormarem

Witajcie! :)

Tak, wiem, kupiłam jakiś czas temu róż, ale rozświetlający. Użyłam go kilka razy i stwierdziłam, że nie wyglądam źle, więc postanowiłam kupić róż do codziennego użytku coś matowego. Planowałam zakup różu z Catrice. Gdy weszłam do Natury i zobaczyłam pustki w szafie, zrobiło mi się bardzo smutno :(
Szkoda mi było wydawać 39zł w Sephorze, ponieważ nie mam doświadczenia z różami i nie wiedziałam czy opłaca mi się kupować taki produkt, więc szukałam dalej. W Douglasie prawie kupiłam róż Artdeco, ale oczywiście nie było koloru, który mi się spodobał. Na szczęście w galerii było stoisko Flormaru, więc szybko do niego podeszłam. Tylko ten odcień wpadł mi w oko, ponieważ inne były za ciemne albo miały w sobie brokato-drobinki. Ten róż posiada bardzo mało drobinek w sobie, ale po nałożeniu na policzki ich nie widać. Zapłaciłam za niego 16,90 zł, mój kolor to nr 89. Link do produktu: klik.
Moje pierwsze wrażenia? Ładne, zgrabne opakowanie z szybką, dzięki temu mając wiele produktów tej firmy, możemy znaleźć właściwy bez otwierania wszystkich. Opakowanie nie otwiera się samo z siebie, produkt posiada ładny, bardzo delikatny zapach, ale mnie to nie przeszkadza. Pigmentacja jest bardzo dobra, wystarczy odrobina na pędzlu, aby podkreślić policzki, dlatego należy uważać przy aplikacji i nakładać go bardzo mało.
Róż jest odrobinę jaśniejszy niż na zdjęciach. Miałam problem z pokazaniem efektu na policzkach, gdyż na zdjęciach nie był widoczny (w rzeczywistości efekt jest widoczny). Próbowałam z lampą i bez, telefonem oraz aparatem. Wybrałam dla Was najlepsze zdjęcia.

Dajcie znać jakie róże mieszkają w Waszych kosmetyczkach oraz czy używałyście kosmetyków z Flormaru i jak się u Was sprawdzają. Pozdrawiam! :)




 PRZED

PO



7 komentarzy:

  1. ja z flormaru mam lakiery i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również z flormaru ma lakier, ktory bardzo lubię :) A róży nie używam w ogóle, bo się dziwnie w nich czuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam kilka tygodni temu i nie jest tak źle :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny odcień różu. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat kosmetyków kolorowych firmy Flormar :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na dniach zamierzam miec swoj pierwszy raz z również z różem z Flormaru ale terakota :) Twoj prezentuje sie naprawde ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny delikatny efekt , bardzo mi się podoba:) Nie znałam wcześniej tego różu , będę musiała się rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń

Każda uwaga jest dla mnie cenna.
Do zobaczenia na Twoim blogu :)