poniedziałek, 11 marca 2013

Zestawienie trzech korektorów- test "na żywo"

Witajcie!:)

Dziś zrobimy test "na żywo", czyli pokażę Wam zdjęcia przed oraz po aplikacji korektorów pod oczy. Nie będę o nich zbyt dużo opowiadała, same zobaczycie efekty i będziecie mogły ocenić czy korektory są warte uwagi. Być może pomogę Wam w doborze, odkryjecie coś nowego lub zniechęcicie się do pewnego produktu. 
Kogo dziś zobaczymy na ringu? 

OKO BEZ MAKIJAŻU


Korektory wklepałam palcem, na zdjęciach efekt bez przypudrowania, gdyż nie chciałam go "fałszować", dlatego korektory mogą się lekko zbierać w załamaniach oraz widać lekkie smugi-odciski palców, pod pudrem te efekty znikają.


RIMMEL




MISSLYN




SEPHORA




Tutaj możecie zobaczyć wszystkie korektory obok siebie (zdjęcie bez oraz z lampą)




 Używałyście tych korektorów? A może znacie coś dającego lepszy efekt? Czekam na opinie, być może zachęcicie mnie do spróbowania czegoś nowego i dzięki Wam odkryję swój ideał. Pozdrawiam!


21 komentarzy:

  1. nie używałam tych korektorów ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem na etapie poszukiwania idealnego, i nadal nie odnalazłam swojego ulubieńca :)
    Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie są zrobione chyba odrobinę za blisko i ciężko tak naprawdę zobaczyć jak wyszło ;) Żadnego z tych korektorów nie miałam, chciałam kupić match perfection, ale jeszcze nie kupiłam;p Obecnie używam L'oreal, ale już mi się powoli konczy i w kolejce czeka MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z nich nie używałam. Bardzo fajna fotorelacja na pewno komuś pomoże w wyborze korektora :) Co do zdjeć mogłyby byc robione bardziej z daleka, żeby ocenić różnice. Podoba mi się twój blog, dodaje go do obserwowanych :) Będzie mi miło jeśli tez mnie dodasz. Pozdrawiam.
    thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten z Sephory chyba najlepszy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Zostałaś nominowana do ✰LIEBSTER AWARD✰
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :) Nominowałam Cię do Liebster Award :) Więcej znajdziesz tu: http://paulina-makeupsession.blogspot.com/ Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. sephora chyba najładniej ;)

    zapraszam do mnie, do obserwowania ^^

    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydany post, coś czuję że będę tutaj częstym gościem :)


    A może chciała byś wziąć udział u mnie w rozdaniu kosmetycznym? z miejsca Cię zapraszam :)do wygrania 3 palety cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. również wydaje mi się, ze Sephora kryje najładniej w porównaniu do dwóch pozostałych korektorów. Osobiście nie wiem jaki polecić korektor bo sama jeszcze nie używam, ale zyczę Ci powodzenia w poszukiwaniach swojego ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatni najlepszy. Chyba , że to kwestia zdjęcia, ale nie wydaje mi się:) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na mojego bloga http://zakreconazwariowanalakieromaniaczka.blogspot.com/ dopiero zaczynam ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. żadnego z nich nie używałam, ale u ciebie Sephora prezentuje się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam, ale u ciebie Sephora wygląda najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że Sephora wypada najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawde ciekawy wpis i interesujący blog :) Będę wpadać częściej *.*
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić kombajn kosmetyczny 9 w 1 . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń

Każda uwaga jest dla mnie cenna.
Do zobaczenia na Twoim blogu :)