piątek, 31 stycznia 2014

Ulubione kosmetyki do makijażu codziennego

Dziś pokażę Wam moje ulubione kosmetyki, których używam codziennie.




  • Krem BB Maybelline (light) do cery tłustej. Szukałam czegoś lekkiego, nie widziałam innego, przyzwoitego BB w Rossmannie, tylko ten ma kolor dobrany dla ludzi (inne były potwornie ciemne albo nie widziałam innych produktów), tani (20zł?), efekt matu natychmiastowy, zadowalająco wyrównuje kolor, nakładam go palcami.
  • Puder transparentny Ben Nye, 85 gram. Puder jest drobno zmielony, dobrze matuje skórę, ale wiadomo- nie na długo i poprawki w ciągu dnia są wskazane, a nawet niezbędne 
  • Bronzer CK (sun dance). Nie wiem czy jest oryginalny, kupiłam go latem w Pepco za 20zł. Bronzer ma w sobie złotawe drobinki (w końcu to sun dance;) ), dlatego jest idealny na lato, używam go namiętnie (zawsze, gdy się maluję) od momentu zakupu. Nawet zimą jest odpowiedni (mimo iż jest dosyć ciemny), nie ma efektu bombki (pomimo obecności drobinek), tworzy ładny efekt buzi. W rzeczywistości nie jest pomarańczowy jak na załączonym zdjęciu, jest chłodnawy. Uwielbiam go! Na dodatek przepięknie pachnie czekoladą! :)
  • Tusz do rzęs Yves Rocher, zakupiony w promocji za 39zł, to moje drugie opakowanie. Więcej o nim w TYM poście.

Zazwyczaj nie maluję oczu, ale jeśli to robię, to używam brązowej/szarej kredki lub cienia do wykonania lekko przydymionej kreski.

A jak wygląda Wasz kolorowy niezbędnik poranny?

6 komentarzy:

  1. Będę musiała się zainteresować tym kremem bb z Maybelline:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam żadnego z nich
    ale za każdym razem 'rozwala' mnie pojemność tego pudru :D mega zapas ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kosmetyki z CK - tanie i świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki YR są rewelacyjne.. :) zapraszam do siebie:
    cosmeticonsult.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Dodałam Cię do wyzwania Liebster Blog Awards! :) Więcej szczegółów znajdziesz w moim dzisiejszym wpisie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każda uwaga jest dla mnie cenna.
Do zobaczenia na Twoim blogu :)