poniedziałek, 3 lutego 2014

Płyn micelarny z Biedronki


Cześć! Byłam dziś w Biedronce, przechadzałam się pomiędzy koszami na środku i zobaczyłam płyn micelarny. Przypomniałam sobie, że ostatnio czytałam o nim na jakimś blogu. Produkt ma pozytywne opinie, dlatego się skusiłam. Za 400ml (!!!) produktu zapłaciłam mniej niż 8zł. Jeśli chcecie go zakupić w tak wielkiej objętości, to musicie się spieszyć, gdyż jest to edycja limitowana (ale myślę, że co jakiś czas będzie się pojawiać w Biedronkach). Moje pierwsze wrażenie? Produkt ma delikatny zapach, dobrze poradził sobie z makijażem twarzy oraz tuszem do rzęs (jego zmycie troszkę trwało, ale mam taki tusz, cóż poradzić). Oko mnie trochę zapiekło, nie wiem czy to wina perfum, które zawiera płyn, czy 'całego' produktu (niestety nie znam się na składzie). Oczywiście nie poddam się i będę go nadal używała. Dam mu szansę. Po demakijażu skóra na twarzy nie była ściągnięta ani tłusta, nie musiałam używać kremu. Pomimo lekkiego pieczenia pierwsze wrażenia są pozytywne.


Z technicznego punktu widzenia minusem jest zamknięcie produktu, gdyż czuję, że chwilę się połamie odpadnie i pewnie się zgubi, dlatego będę musiała przelewać płyn do innego pojemnika...


Używałyście tego płynu? Polecacie, odradzacie? Jakie są Wasze wrażenia? A może macie w swoich łazienkach coś innego godnego polecenia? 
Pozdrawiam Was serdecznie :)

18 komentarzy:

  1. To jeden z moich ulubionych micelków. Chociaż cały czas kupuję i testuję nowe kosmetyki to i tak do Bebeauty zawsze wracam.

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go bardzo lubię...a edycja limitowana ma inne zamknięcie od regularnej wersji...jeśli chcesz poczytać o wersji podstawowej to znajdziesz taki post u mnie na blogu...ja mogę Ci jeszcze polecić micelz Loreala i Boujois - dwa moje najlepsze, najulubieńsze, naj naj naj:) a ten z BeBeauty plasuje się tuż za nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam, zużyłam dwa opakowania. Ostatnio chciałam spróbować czegoś innego. Zdecydowałam się na płyn L`oreal - jeśli chodzi o zmywanie makijażu oczu, radzi sobie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie na mini rozdanie!:)
    http://agathevanilla.blogspot.com/2014/02/mini-rozdawajka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz mam mieszane uczucia.. używałam tego w mniejszej pojemności i był bardzo dobry, kiedy kupiłam ten duży coś jakby się popsuło, tusz się rozmazywał, chwilę trwało jego zmycie.. odkąd zużyłam dużą butle już po niego nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam, ale nie polubiłam ze względu na mocny zapach. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam, i nie chciałabym go używać bo mam bardzo wymagającą cerę :c także trochę boje się eksperymentów :) używam Biodermy, jest super ale znów cena niezbyt jak na wydajność :/

    OdpowiedzUsuń
  8. mi ten biedronkowy micel trochę podrażnia oczy, chociaż trzeba przyznać, że cena jest naprawdę atrakcyjna to niestety ale ostatnio używam innych produktów - teraz micela z garnier...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja teraz testuje ten z Loreala :)
    u mnie dziś 1-wsze urodziny bloga i Konkurs będzie mi miło jeśli zaglądniesz :)) Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go i nawet spoko :)

    http://kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja polecam płyn miceralny do skóry wrażliwej Floslek, chociaż powiem, że te z supermarketów wcale nie są najgorsze

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie próbowałam tego płynu.
    Jeżeli to wersja limitowana to muszę niedługo odwiedzić biedronkę :)

    http://wildstrawberryand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Te produkty z biedrony normalnie save my life! :) Ja sobie ukochałam produkty Bell akurat, zwłaszcza błyszczyki Tanio i DOBRZE tak jak lubię :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Miło mi Cię poinformować że zostałaś/eś nominowana/y do Liebster Blog Award. :) Więcej szczegółów na moim blogu

    http://uniquebeautycosmetics.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj :) Nominowałam cię do Liebster Blog Award . Szczegóły u mnie na blogu : http://makeup-trend-fashion.blogspot.com/2014/11/liebster-blog-award_88.html Jeśli odpowiesz na moje pytania to koniecznie daj znać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś miałam tren produkt :) Nie był to mój faworyt - wolę płyny dwufazowe, ale jak na taką cenę i pojemność jest przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń

Każda uwaga jest dla mnie cenna.
Do zobaczenia na Twoim blogu :)