poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Ciemny granatowy makijaż krok po kroku (z Mamą i Sleekiem)

Ja i moja Mama się nudziłyśmy, więc ją pomalowałam. Eksperymentowałam z ciemnym makijażem. Nie wyszedł perfekcyjnie, ale w końcu trening czyni mistrza. Nie wiem czy daj ciemny makijaż pasuje do Mamy, ale rozjaśniłam jej okolice pod oczami, nałożyłam delikatny róż, bronzer oraz błyszczyk na usta. Miało wyjść coś na kształt "smokey eyes".


Do wykonania użyłam następujących kosmetyków:

OCZY
czarna kredka- Sephora
czarny matowy oraz granatowy/niebieski cień z paletki Sleeka- oh so special
różowy rozświetlacz w roli cienia (w wewnętrznym kąciku)- Sephora
wysuwana kredka, odcień Emerald Glow- Avon
czarny tusz do rzęs- Catrice

TWARZ
krem BB, odcień light- Maybelline
puder sypki, odcień nr 012- Vipera
paletka korektów pod oczy wersja light (zmieszałam kilka kolorów)- Makeup Revolution
róż do policzków, odcień nr 39- Gosh
bronzero-rozświetlacz, odcień nr 05- Golden Rose


Makijaż nie jest skomplikowany, ale pokażę Wam jak go wykonałam:

Na powiekę pokrytą bazą z Paese nanoszę czarną kredkę

A następnię rozcieram granicę puchatymi pędzlami Hakuro

Na kredkę nanoszę czarny, matowy cień płaskim, syntetycznym pędzlem, cień przykleja się do kredki, następnie ponownie rozcieram granice

Na czarną bazę nanoszę granatowy cień. Do tego celu również używam płaskiego, syntetycznego pędzla, którego odrobinę zwilżyłam, dzięki temu cień się dobrze nakłada i nie osypuje

Dolną powiekę maluję ciemno zieloną kredką, a wewnętrzny kącik maluję rozświetlaczem za pomocą kulki z Essence


Brwi maluję brązowym cieniem z paletki za pomocą skośnego pędzla z Essence

Na rzęsy nanoszę dwie warstwy tuszu do rzęd i gotowe



UŻYTE KOSMETYKI:








6 komentarzy:

  1. Robi wrażenie, bardzo pogłębia spojrzenie :) Podoba mi się!
    Zapraszam do mnie, 200obs i rusza rozdanie KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny tutorial :) lubię takie kolory :) obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam ale moim zdaniem kompletnie nie pasuje Twojej mamie taki makijaż. Oczy wyglądają na podkrążone i twarz wydaje się zmęczona. Starsze kobiety nie powinny nosić takich kolorów. Ale to oczywiście moja osobista opinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Kusiło mnie, żeby zrobić coś ciemnego, ale zdecydowanie bardziej wolę swoją Mamę w jasnych kolorach :)

      Usuń
  4. Też mnie kusi, żeby pomalować moją mamę :) Chyba ją namówię :) Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie - www.xinlovewithmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podkreślone oczki, tylko krem BB zastąpiłabym przy takim wieczorowym makijażu podkładem. Ja mogę polecić podkład Ingrid Ideal Face- na pewno pięknie by się tu sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Każda uwaga jest dla mnie cenna.
Do zobaczenia na Twoim blogu :)