wtorek, 18 sierpnia 2015

Randka Rimmela z Golden Rose

Witajcie!

Kupiłam w Rossmannie płynny róż z Rimmela 002 touch of berry za 4,09zł! SERIO! Zobaczyłam "cenę na do widzenia" i bez wahania go kupiłam. Nr 003 kupiłam kiedyś w regularnej cenie, również w Rossmannie (chyba za ok. 15-17zł).
Muszę przyznać, że 002 jest o wiele delikatniejszy od 003. Dwójka jest bardzo płynna i mało napigmentowana, nałożyłam jej dosyć sporo. Natomiast trójka jest bardzo gęsta i zbita, mam problem z jej aplikacją, dlatego rzadko jej używam, żeby nie narobić sobie plam.











bez różu 

z różem nr 002


Kolejną nowością jest rozświetlaczo-bronzer Golden Rose nr 05 zakupiony w DP za 25zł. Rozświetlacz jest cudowny, daje efekt złotawej tafli, a satynowym bronzerem możemy opalić naszą twarz. Niestety produkt bardzo się sypie. Nakładałam go syntetycznym pędzlem "no name" na twarz, a na nos oraz pod łuk brwiowy pędzlem do oczu z paletki Naked 2 i sypał się tak samo... Mimo wszystko polecam.








8 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy różów w płynie ale chyba się skuszę bo wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowały mnie te róże :) jeszcze w takiej formie nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się bała używać tego różu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle, 002 się bardzo dobrze rozprowadza, równomiernie i nie zostawia plam :)

      Usuń
  4. Nie miałam styczności z różami w płynie, ciekawa forma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) naturalny i delikatny efekt

      Usuń
  5. muszę spróbować różu w płynie:) świetny ten bronzer, właśnie rozglądam się za jakimś. uwielbiam szminki Golden Rose, więc pewnie i na bronzer się skuszę :) super blog! obserwuję i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :) http://xsweetlikecinnamonx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba nie zwróciłam na nie uwagi,albo po prostu ich nie widziałam ,a wyglądają całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Każda uwaga jest dla mnie cenna.
Do zobaczenia na Twoim blogu :)